شرایط و قوانین ثبت سفارش

اطلاع از قوانین و شرایط جهت انجام ثبت سفارشات

  1. تمامی سفارشات از نمایندگی های رسمی برند های مختلف با گارانتی رسمی اینترنشنال ثبت سفارش و خریداری میشوند و پروسه زمانی تحویل حداقل بین دو تا سه هفته کاری در حالت نرمال است. لازم به ذکر است با توجه به نوسانات بازار ارز قیمت بروز قطعات الکترونیکی باید قبل از ثبت سفارش از طریق ارتباط با مجموعه بررسی و سپس اقدام شود. لطفاً توجه داشته باشید پروسه زمانی ذکر شده در حالت نرمال بوده و در صورت وجود تاخیر در روند حمل و تحویل کالا به دلایل مختلف مثل: تعطیلات،جنگ،تغییر قوانین و... مشتری می بایست زمان بیشتری را صبر کند با توجه به فراگیری بیماری کرونا در ایران، ممکن است زمان تحویل کالاها با تاخیر مواجه شود. همچنین تاخیرات شامل خسارت نمیگردد لذا اگر امکان تحویل کالا به طور کلی مقدور نباشد مبلغ پرداختی مشتری عودت میگردد.
  2. مجموعه ما بعد از ثبت سفارش کالا هیچ دلیلی منوط به کنسل کردن به دلایلی مثل مشکل اقتصادی یا سایر موارد قبول نمیکند و اگر سفارش بل الاجبار با توافق دو طرفه لغو گردد میزان 15 درصد بابت خسارت + کارمزد بانکی از اصل مبلغ پرداختی توسط مشتری کسر خواهد شد و پس از ۲۴ تا 72 ساعت کاری مبلغ به حسابی که پرداخت از آن صورت گرفته است برگشت داده خواهد شد.بدیهی است برای عودت وجه به خریدار میبایست احراز هویت شود.
  3. فروشگاه در هر زمان که لازم بداند می‌تواند درخواست احراز هویت داشته باشد و مشتری محترم موظف به همکاری می‌باشد در غیر این صورت مبلغ واریز شده توسط مشتری بلوکه خواهد شد.
  4. محصولات فاقد گارانتی داخلی است، و گارانتی بصورت اینترنشنال برای مواردی که از نمایندگی اصلی برند تهیه میشود ارائه میگردد. تمامی سفارشات در صورت امکان مورد بازبینی قرار گرفته و سپس از طریق پست،تیپاکس،باربری به آدرس مشتری ارسال میگردد. در صورت تمایل مشتری میتواند درخواست دهد کالا بازگشایی و تست سالم بودن روی آن انجام شود و یا فیلم برداری با نمایش دقیق سریال محصول به عمل آید و اگر مشتری اعلام کند که نمیخواهم کالای من باز شود در صورت خرابی کالا به هر دلیل یا کسری متعلقات همراه کالا مسئولیت به عهده خود مشتری میباشد و کالا شامل هیچ خدمات پس از فروش از جمله گارانتی نمیباشد. مجموعه ما نیز معمولآ کالا را بعد از رسیدن به ایران مورد بازبینی و از سالم بودن ظاهری و فیزیکی آن اطمینان حاصل میکند. در مورد کالاهایی که خود نمایندگی رسمی برند کارهای تست و بازبینی برای فعال سازی وارانتی کالا انجام میدهد مشتری در جریان امور قرار میگیرد. لازم به ذکر است تمامی کالاها دارای 48 ساعت مهلت تست (در صورت وجود نقص فنی ) می باشد.
  5. گاهاً ممکن است سفارش بعد از چند روز از سمت فروشگاه مورد تآمین یا نمایندگی برند به دلایل مختلف مثل عدم موجودی لغو گردد که در این شرایط ضمن اطلاع به مشتری،مبلغ مشتری به حساب آن عودت میگردد، یا از روش های دیگر کالا برای وی تآمین میگردد .در صورتی که مشتری قصد خرید محصول جایگزین رو داشته باشد،می بایست بعد از عودت وجه مجدداً محصول جایگزین را ثبت سفارش کند.
  6. سفارشات متناسب با نوع محصول و مقصد از طریق پست،تیپاکس،باربری به آدرس مشتری ارسال میگردد لازم به ذکر است سفارشاتی که از طریق باربری ارسال میگردد و کرایه از مبدا برای برخی از محصولات که شامل حمل رایگان میشود تا مقصد توسط ما پرداخت میگردد لذا هزینه حمل داخل شهری و انبارداری برعهده مشتری است. توجه داشته باشید صدمات فیزیکی یا مفقودی مربوط به حمل داخل تحت مسئولیت شرکت حمل کننده (پست،تیپاکس،باربری) خواهد بود و مسئولیتی متوجه فروشگاه نیست ولی در صورت بروز مشکل همکاری لازم برای پیگیری انجام میشود، همچنین لطفا در هنگام دریافت محصول وضعیت ظاهری و فیزیکی مرسوله توسط گیرنده چک شود و در صورت وجود مورد مشکوک از تحویل آن خودداری کرده و  در حضور نماینده یا نامه رسان شرکت حمل کننده نسبت به بازگشایی و فیلم برداری از مرسوله اقدام کنید و در صورت وجود مشکل برای پیگیری صورت جلسه تنظیم شود.
  7. قبل از خرید نهایی مشخصات محصولات را از سایت رسمی سازنده و سایر سایت های مختلف معتبر چک کنید،چون مشخصات محصولات را ما از نمایندگی های رسمی تهیه میکنیم و گاهاً ممکن است مشخصات کمی متفاوت باشد یا مدل آنها اشتباه درج شده باشد. 
  8. از ثبت سفارش محصولات دسته دوم، رفرش و... معذوریم(  USED ، renewed ، refurbished ) و فقط محصولات نو ثبت سفارش میگردد.
  9. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به عودت وجه به هر دلیلی ، صرفا مبلغ پرداختی (تومان) به مشتری عودت میگردد و تغییرات قیمتی و نرخ ارز هیچ تاثیری در آن نخواهد داشت.
  10. در خصوص سفارش محصولاتی که از سیمکارت پشتیبانی میکنند لطفاً توجه داشته باشید این نوع محصولات به صورت رجیستر نشده تقدیم مشتری میگردد و مسئولیت رجیستر کردن آن برعهده مشتری بوده و همچنین امکان ارسال قبض گمرک (به دلیل ترخیض گروهی کالاها) برای هیچکدام از سفارشات مقدور نمی باشد.
  11. هر گونه سو استفاده، بی احترامی و بد دهنی ، تهدید و یا اظهارات افترا آمیز مشتری به فروشگاه و یا نام “Game Street Bnd” و یا سایر مشتریان ما موجب قطع ارائه خدمات به مشتری میشود .

نکته مهم : توجه فرمایید با توجه به اطلاع رسانی کامل درباره نحوه ثبت سفارشات و آگاهی کامل کاربران به این موضوع چنانچه به هر دلیلی سفارش در زمان مذکور لغو شده باشد و وجه آن استرداد داده شود , کاربر حق هیچگونه اعتراضی ندارد و اقامه هر گونه دعوی در مراجع مختلف باطل بوده و پذیرفته نیست و هیچگونه ضرر و زیانی به کاربر تعلق نمیگیرد.